Διόλου «απαισιότατα» τα εισιτήρια της Μπλέικ Λάιβλι (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 29/08/24 - 01/09/24)

Στην πρώτη θέση και πάλι ο τέταρτος «Απαισιότατος», εντυπωσιακό το άνοιγμα του «Τελειώνει με Εμάς». Παρά τις καιρικές συνθήκες, τα συνολικά εισιτήρια διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Διόλου «απαισιότατα» τα εισιτήρια της Μπλέικ Λάιβλι (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 29/08/24 - 01/09/24)

Αλίμονο αν με δυο νέες ελκυστικές παραγωγές και τον «Απαισιότατο» ακόμα στα ντουζένια του, το σύνολο των εισιτηρίων δεν έμενε στα ίδια υψηλά επίπεδα με την προηγούμενη εβδομάδα. Αν λογαριάσετε και τις καιρικές συνθήκες που σίγουρα έκοψαν τη φόρα σε μερίδα θεατών, μιλάμε για ένα πολύ καλό τετραήμερο. Ωστόσο, θα παρατηρήσετε ότι από τα 120.334 εισιτήρια, τα 105.950 συγκέντρωσαν οι 5 πρώτες. Αυτό σημαίνει ότι η κατανομή ήταν άνιση και ότι οι ιδιοκτήτες αρκετών αιθουσών δεν πέρασαν καθόλου καλά.

Στην πρώτη θέση βρέθηκε και πάλι ο τέταρτος «Απαισιότατος» με πτώση 36%. Eίναι κάπως μεγαλύτερη για animation με τέτοιο brand name κι αυτό επιβεβαιώνει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι τα «Μυαλά που Κουβαλάς 2» μπορούν να νιώθουν ήσυχα στην πρώτη θέση του box-office του 2024 – όχι ότι περίμενε έστω και ένας να αγγίξει τέτοια νούμερα ο «Απαισιότατος» δηλαδή. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το «Τελειώνει με Εμάς»,  που καρπώθηκε τόσο τη δημοφιλία της Κόλιν Χούβερ, όσο και την επιθυμία μια girls  night κινηματογραφικής εμπειρίας από μεγάλη μερίδα του κοινού. Από το word of mouth που βλέπουμε, πιστεύουμε πως η περιέργεια θα κρατήσει την ταινία σε συμπαθητικά νούμερα και το ερχόμενο τετραήμερο και μετά θα ξεκινήσει ο καταποντισμός, αλλά μπορεί να πέφτουμε πολύ έξω – η ταινία φαίνεται να κινητοποίησε (και) ένα κοινό που δεν πηγαίνει συχνά σινεμά και σουλατσάρει κυρίως στο tiktok.

Τα νούμερα του «Alien: Romulus» εκ πρώτης όψεως δεν γεμίζουν τόσο το μάτι, αλλά πρέπει να λογαριάσουμε ότι η ταινία είχε ελάχιστη βοήθεια από τα θερινά – σκέψου ότι στην Αττική η ταινία παιζόταν μόνο σε ένα στον Μαραθώνα και σε άλλο ένα στο Πόρτο Ράφτη. Ως εκ τούτου, για καλό άνοιγμα πρόκειται, μένει να δούμε τώρα κατά πόσο θα προσελκύσει κόσμο πέρα από τους φαν του franchise – η ταινία μπορεί να αρέσει και στους κυνηγούς μουλτιπλεξάδικου τρόμου, το ερώτημα είναι αν θα διαδοθεί το μήνυμα στους κύκλους τους.

Το «Deadpool & Wolverine» κόβει ακόμα εισιτήρια, από φαν που το ξαναβλέπουν και από κόσμο που γυρίζει τώρα από τις διακοπές και δεν το έχει δει, ενώ η «Παγίδα», χάνοντας μέρος των αιθουσών και του επακόλουθου boost που πήρε από τον «Απαισιότατο», έχασε και το κοινό της – θεαματική η πτώση, ύψους 59%. Σας τα γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα, παρά το μεγαλύτερο άνοιγμά της, νούμερα «Longlegs» δεν βλέπει ούτε με κιάλια. Το οποίο «Longlegs» κάτι χαζοκόβει ακόμα και βρίσκεται στα 67.235 εισιτήρια. Λέτε, έστω και αγκομαχώντας, να φτάσει τελικά τα 70; Δύσκολο, έρχεται ομοβροντία αντίστοιχων επιλογών μέσα στον Σεπτέμβριο, αλλά όχι ακατόρθωτο.  

Άλλες παρατηρήσεις:

-Τα «Μυαλά που Κουβαλάς 2» θεωρητικά θα έπρεπε να έχουν κλείσει τον κύκλο τους μα επιμένουν, προσθέτοντας άλλα 2.785 εισιτήρια σε ένα σύνολο 643.405. Αν μας ρωτάτε, δεν βλέπουμε άλλη ταινία πλην του «Τζόκερ» που θα μπορούσε να τα απειλήσει κι αυτός αποτελεί ερωτηματικό καθώς πολλοί θεατές (και μερικοί αιθουσάρχες) δεν ξέρουν ότι η ταινία είναι μιούζικαλ και αυτό ενδέχεται να επηρεάσει το word of mouth.

- Αν περνούσες απ’ έξω, θα πίστευες ότι είναι στοιχειωμένα τα περισσότερα θερινά που έπαιξαν τη «Στοιχειωμένη Καρδιά», η οποία απέτυχε παταγωδώς με 2.694 εισιτήρια από 62 οθόνες. Το λέγαμε και στην κριτική μας, έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή που τα γυρίσματα ξένης παραγωγής στη χώρα μας αποτελούσαν από μόνα τους πόλο έλξης για το κοινό.

- Καλύτερη απόδειξη για το πόσο άνιση ήταν η κατανομή των εισιτηρίων αυτό το τετραήμερο δεν θα βρείτε από το γεγονός ότι, παρά το υψηλό σύνολο, έχουμε ταινία με τριψήφιο αριθμό εισιτηρίων στη δέκατη θέση του top-10. Αυτή, βέβαια, ήταν η «Ανατομία ενός Εγκλήματος» που τα πηγαίνει θαυμάσια, δεδομένης και της διάρκειας της που κόβει τη δεύτερη προβολή και εμποδίζει τα σινεμά από το να την προτιμήσουν. Σε 11 μέρες έχει κόψει 3.011.  Γενικά, το φετινό καλοκαίρι οι επανεκδόσεις κινήθηκαν εξαιρετικά, για τα μέτρα και τα σταθμά τους.

-Το αφιέρωμα στον Ταρκόφσκι στη Ριβιέρα, που συνεχίζεται μέχρι την Τετάρτη, έκοψε  1.223 εισιτήρια με μια προβολή ημερησίως. Καλά θα ήταν να είχαμε στοιχεία εισιτηρίων για όλες τις αντίστοιχες δράσεις, δυστυχώς σπάνια ανακοινώνονται.

Δείτε αναλυτικά το top-10:

1.«Εγώ ο Απαισιότατος 4», 48.349 εισιτήρια, 202 οθόνες (Σύνολο: 198.952)
2.«Τελειώνει με Εμάς», 30.115 εισιτήρια, 90 οθόνες
3.«Alien Romulus», 12.904 εισιτήρια, 60 οθόνες
4.«Deadpool & Wolverine», 7.344 εισιτήρια, 43 οθόνες (Σύνολο: 304.637)
5.«Η Παγίδα», 7.238 εισιτήρια, 70 οθόνες (Σύνολο: 35.759)
6.«Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», 2.785 εισιτήρια, 31 οθόνες (Σύνολο: 643.405)
7.«Στοιχειωμένη Καρδιά», 2.694 εισιτήρια, 62 οθόνες
8. «Ο Δάσκαλος που Υποσχέθηκε τη Θάλασσα», 1296 εισιτήρια, 4 οθόνες

9. «Πάντα Υπάρχει το Αύριο», 1.153 εισιτήρια, 6 οθόνες (Σύνολο: 20.533)
10. «Ανατομία Ενός Εγκλήματος»,  865 εισιτήρια (Σύνολο: 3.011)

«Είμαι τυχερή που εργάζομαι ξανά σε μια ταινία του Σκαθαροζούμη»: Η Κάθριν Ο'Χάρα στο ΣΙΝΕΜΑ«Το τραγούδι δεν είναι μόνο χρήσιμο, αλλά απαραίτητο»: Τρία χρόνια χωρις τον Μίκη Θεοδωράκη