Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας με περηφάνια εγκαινίασε φέτος ένα νέο διαγωνιστικό τμήμα για ελληνικές μικρού μήκους ταινίες και το cinemagazine.gr δίνει το λόγο στους νέους αλλά και βετεράνους κινηματογραφιστές που τις έκαναν πραγματικότητα.
Σε ένα απολυταρχικό κόσμο του μέλλοντος, οι άνθρωποι συνάπτουν τις προσωπικές σχέσεις τους μέσα από τη δημόσια υπηρεσία «Κ.Υ.Π.Σ» (Κρατική Υπηρεσία Προσωπικών Σχέσεων). Μία κοπέλα διαφορετική από τους άλλους, αλλάζει την ταυτότητά της και επιχειρεί να κάνει σχέση με ένα αγόρι για δεύτερη φορά, προσπαθώντας να σπάσει την ημερομηνία λήξεως που τους επιβάλλεται και να τον κάνει να την ερωτευτεί πραγματικά.
Αναμιγνύοντας φουτουριστικά στοιχεία με μια φρέσκια ιδέα για κινηματογραφικό ρομάντζο, η Ειρήνη Κούτουλα με την «Ημερομηνία Λήξεως» ταξίδεψε ως τη Δράμα και το εκεί φεστιβάλ πριν έρθει στην Αθήνα και διαγωνιστεί στο πρώτο διαγωνιστικό τμήμα ελληνικών μικρού μήκους ταινιών.
Της κάναμε τις τέσσερις μπανάλ ερωτήσεις που πρέπει να απαντά κάθε νέο ταλέντο, ακολουθούν οι σκέψεις της:
1. Tι είναι αυτό που σε εμπνέει στη δουλειά σου;
Η δραματουργία στη καθημερινότητα . Ήρωες – φίλοι που οι ανάγκες τους φερνουν σε σύγκρουση εσωτερική ή εξωτερική και πρέπει να δράσουν για να την αντιμετωπίσουν.
2. Ποιο είναι το επόμενό σου (κινηματογραφικό) σχέδιο;
Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλείξει ακόμα. Έχω γράψει τρία σενάρια και προσπαθώ να επιλέξω αυτό που θα κοστίσει λιγότερα χρήματα.
3. Και ποιο είναι το πιο τρελό σου (κινηματογραφικό) όνειρο;
Να δουλέψω με τον Γούντι Άλεν!.
4. Πώς βλέπεις τα πράγματα στην Ελλάδα σε σχέση με τη δουλειά που θες να κάνεις;
Η Ελλάδα βρίσκεται σε μια κρίση, όμως πιστεύω πως ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να γίνουμε πιο δημιουργικοί και ο κινηματογράφος να είναι ενα μέσο έκφρασης-επανάστασης.