Μετανοείτε!

Άλλο ένα περιστατικό θολής ηθικολογικής διάστασης φέρεται να εκτυλίσσεται, στα κινηματογραφικά τεκταινόμενα, της Σουηδίας αυτή τη φορά. Η εταιρία διανομής κινηματογραφικών ταινιών TriArt Film, έχοντας στήσει το press plan της για τη βέλτιστη προώθηση της διανομής του ελληνικού «Attenberg»...

Μετανοείτε!

Άλλο ένα περιστατικό θολής ηθικολογικής διάστασης φέρεται να εκτυλίσσεται στα κινηματογραφικά τεκταινόμενα, της Σουηδίας αυτή τη φορά. Η εταιρεία διανομής κινηματογραφικών ταινιών TriArt Film, έχοντας στήσει το πλάνο της για τη βέλτιστη προώθηση της διανομής του ελληνικού «Attenberg» στις κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας, φαίνεται να αντιμετωπίζει ένα μάλλον ελεγχόμενο πρόβλημα ηθικής, αναφορικά με τους τρόπους προώθησης που επέλεξε να μεταχειριστεί.

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται από τα πρώτα δημοσιεύματα και την επίσημη τοποθέτηση του εκπροσώπου της εταιρείας, το Facebook απαγόρευσε τη δημοσίευση της επίμαχης φωτογραφίας ως βασικής προωθητικής εικόνας στην πλάγια διαφήμιση της διάσημης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης. Κοινώς, για να μη δημιουργούνται και λάθος εντυπώσεις, επέτρεψε - όπως μπορείτε να διαπιστώσετε κι εδώ - στην εταιρία να χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη προωθητική φωτογραφία ακόμη και ως βασική φωτογραφία του επίσημου page της, αλλά απαγόρευσε την προσαρμογή της σε ένα διαφορετικό σημείο της ίδιας σελίδας.

Μεταφρασμένο λοιπόν σε λόγια «διαδικτυακού μάρκετινγκ», το περιστατικό αυτό φέρει την TriArt Film να δίνει μια αποφασιστική ώθηση στη φτωχή κινητικότητα των υποβαθμισμένων της κοινωνικών μίντια και καταφέρνει την ίδια στιγμή να κερδίσει δωρεάν δημοσιότητα από ένα υποτιθέμενο σκάνδαλο. Φυσικά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε τόσο με άκαμπτες δογματικές γενικότητες, όσο με ασαφή κι ελαστικά νομικά πλαίσια που βασίζονται σε αδύναμα θεμέλια και ελλιπή ενημέρωση. Καλή επιτυχία «Attenberg».

Ορέστης Πλακιάς

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ