Τα καθάρματα του Ταραντίνο!

Είναι μια από τις μεγάλες κινηματογραφικές ιδιοφυίες και φέτος ετοιμάζεται να επιστρέψει με τη μεγαλύτερη ταινία της καριέρας του: το σπαγγέτι γουέστερν με φοντο τον δευτέρο παγκοσμίο πολέμο και με τίτλο «Ιnglourious Βasterds».

Τα καθάρματα του Ταραντίνο!

Πρόκειται για πολυετές πάθος του Ταραντίνο, ο οποίος είχε αρχίσει να το γράφει από τις αρχές κιόλας της δεκαετίας, βασιζόμενος εν μέρει στην πολεμική περιπέτεια «Ιnglorious Βastards» του Εντζο Καστελάρι από το 1978 (εξ ου και η μερική παραποίηση του τίτλου, ώστε να αποφεύγεται η σύγχυση μεταξύ των δύο ταινιών). Με το τελικό σενάριο επιτέλους έτοιμο, ο δημιουργός του φιλμ ξεκίνησε μια περιοδεία σε αναζήτηση καστ, τοποθεσιών και χρηματοδότη. Εκλεισε τον Μπραντ Πιτ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, έπεισε τη Universal να συνεργαστεί στη χρηματοδότηση με τη Weinstein Company παρά τη μεγάλη έχθρα των δύο εταιρειών, προσέλαβε τον θρυλικό συνθέτη Ενιο Μορικόνε για να ετοιμάσει τη μουσική της ταινίας και ξεκίνησε ήδη τα γυρίσματα με το πολυπληθέστατο καστ του σε 3 χώρες, όλα σε χρόνους ρεκόρ για να είναι το φιλμ έτοιμο για το φετινό φεστιβάλ των Καννών.

Το «Βasterds» θα ακολουθεί μια ομάδα αιχμαλώτων (τα «καθάρματα» του τίτλου) που γίνονται εκτάκτως στρατιώτες με αποστολή να εκτελέσουν μια ομάδα Ναζί και ταυτόχρονα μια νεαρή εβραιοπούλα σε αναζήτηση εκδίκησης για το θάνατο των γονιών της από τους ίδιους αυτούς Ναζί.

«Θα είναι το σπαγγέτι γουέστερν μου, αλλά με εικονογραφία Β Παγκοσμίου Πολέμου» έχει πει ο Ταραντίνο για το επερχόμενο φιλμ, που επιπλέον ένα από τα κεφάλαιά του θα είναι γυρισμένο με τρόπο που να παραπέμπει στο γαλλικό Νέο Κύμα. To αν θα ακολουθήσει την τακτική του «Κill Βill» με χωρισμό σε δύο ταινίες είναι κάτι που παραμένει ερωτηματικό - όπως άλλωστε και το πότε επιτέλους θα δούμε την ενιαία βερσιόν εκείνου του ταραντινικού αριστουργήματος.

Οσο για την άλλη επίμονη φήμη που κυκλοφορεί, υπογραμμίζει πως οι φαν της καθαρά pulp πλευράς του auteur δεν χρειάζεται να ανησυχούν. Ολα δείχνουν πως η επόμενή του δουλειά θα είναι το ριμέικ του «Faster, Pussycat! Kill! Κill!», συνεχίζοντας στην κατεύθυνση που χάραξε με το από κοινού με τον Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ «Grindhouse».

Το τρομερό παιδί του αμερικανικού σινεμά συνεχίζει, λοιπόν, ανεξάντλητα να παράγει τέχνη από τα φθηνότερα των υλικών. Τα πράγματα γι αυτόν -και για όλους εμάς τους φανατικούς του- δεν πρόκειται να ηρεμήσουν σύντομα.


ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ