Αν το σύνολο των 58 χιλιάδων εισιτηρίων της προηγούμενης εβδομάδας μπορούσε να εξηγηθεί από την ιστορική διαδήλωση της Παρασκευής 28 Οκτωβρίου και τη μαζική έξοδο για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, η ίδια επίδοση κι αυτό το τετραήμερο θυμίζει εποχές πανδημίας. Δεν είναι μόνο η εποχή, έχουμε γράψει αρκετές φορές για τον ελέφαντα στο δωμάτιο, που είναι η τιμή του εισιτηρίου. Έστω δοκιμαστικά, σε τέτοιες περιόδους, θα έπρεπε να υπάρχει μια ευελιξία προς τα κάτω, που μαζί με την επικοινωνία της θα μπορούσε να φέρει θαύματα, αλλά δύσκολα θα τη δούμε - φοβόμαστε περισσότερο λόγω ιδεοληψίας, παρά επιχειρηματικής επιβίωσης.
Με τέτοια νούμερα, πάντως, βλέπουμε τα θερινά να ανοίγουν πολύ νωρίτερα φέτος –βάλαμε και τη φωτογραφία με το team του «Flow» να αφήνει ένα τεράστιο μπαλόνι στην παραλία της Βενετίας, μήπως έρθει το καλοκαίρι πιο νωρίς. Για ακόμα ένα τετραήμερο καμία ταινία δεν σημείωσε πενταψήφιο νούμερο. Στην πρώτη θέση βρέθηκε το «Mickey-17» με 8.413 εισιτήρια από 80 οθόνες. Με δεδομένο ότι πρόκειται για πρωτότυπη ταινία επιστημονικής φαντασίας, ένα είδος που, παραδοσιακά, αποφεύγει το ελληνικό κοινό, πάλι καλά να λέμε.
Ακριβώς από κάτω βρίσκεται η «Anora» που εξαργύρωσε την οσκαρική της επιτυχία με την επαναφορά της σε ευρύ κύκλωμα διανομής. Στα 54.175 εισιτήρια το σύνολο, οφείλουμε να θυμίσουμε ότι ]τα 8.302 από αυτά κόπηκαν την ημέρα της Γιορτής του Σινεμά, αλλά χάρη στην οσκαρική της νίκη σύντομα δεν θα αποτελεί πια πλασματική πενηντάρα και θα μπει επισήμως στον κλαμπ των επιτυχημένων οσκαρικών τίτλων στο εγχώριο box-office, οι οποίοι τερματίζουν συνήθως στο εύρος των 50 με 80 χιλιάδων εισιτηρίων. Ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία είναι το «Brutalist» που έχει καταφέρει με αυτή τη διάρκεια - άρα και λιγότερες προβολές- να κόψει 63.420 εισιτήρια. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα είναι η 10η καλύτερη αγορά της ταινίας του Μπρέιντι Κόρμπετ στον κόσμο. Παρά το λιλιπούτειο μέγεθος της ελληνικής αγοράς, αυτό το φαινόμενο δεν είναι σπάνιο, ειδικά σε οσκαρικούς τίτλους, και αποδεικνύει ότι το γούστο του ελληνικού κοινού ακόμα δεν έχει αλλοιωθεί πλήρως από την «marveloποιήση» (sic) του σινεμά – και μπράβο μας.
Oσκαρικό boost είδαν και τα «Είμαι Ακόμη Εδώ» και «Flow», με το δεύτερο να είναι ήδη μεγάλη επιτυχία του εναλλακτικού animation και το πρώτο να επιμένει κυρίως λόγω θετικού word of mouth. Θα επιμείνουμε ότι η εταιρεία του πρέπει να το λογαριάσει αυτό και να επιχειρήσει επαναφορά το καλοκαίρι της ταινίας στα θερινά, δεν υπάρχει άνθρωπος που να βγαίνει από το σινεμά και να λέει κακή κουβέντα, πρόκειται δε για ταινία πλασμένη για να αγαπηθεί ευρέως από το ελληνικό κοινό.
Αυτά σε γενικές γραμμές, τέτοια νούμερα μάλλον δεν σηκώνουν περαιτέρω ανάλυση.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Mickey 17», 8.413 εισιτήρια, 80 οθόνες
2. «Anora», 7.204 εισιτήρια, 54 οθόνες (Σύνολο: 55.074)
3.«Dog Man», 5.059 εισιτήρια, 66 οθόνες (Σύνολο: 39.998)
4.«The Monkey», 3.146 εισιτήρια, 20 οθόνες (Σύνολο: 24.672)
5.«The Brutalist», 3.036 εισιτήρια, 28 οθόνες (Σύνολο: 63.420)
6.«Πέντε Σεπτεμβρίου», 2.843 εισιτήρια, 56 οθόνες
7.«Πριγκίπισσα Επαναστάτρια», 2.709 εισιτήρια, 56 οθόνες
8.«Είμαι Ακόμη Εδώ», 2.345 εισιτήρια, 21 οθόνες (Σύνολο: 18.215)
9.«Flow», 2.174 εισιτήρια, 45 οθόνες (Σύνολο: 26.837)
10.«Κρέας», 2.133 εισιτήρια, 56 οθόνες